الثلاثاء، 12 أبريل 2011

قرار نهائي

قررت وبشكل نهائي قفل المدونه

وبجد اسف لوكتبت حاجه محدش حبها

اوكتبت حاجه ضايقت حد ولو حتي من طريقه عرضها

واشكر كل واحد كان بيهتم ويقرأ مواضيعي المتواضعه

واخص بالشكر الناس اللي كنت باخد من وقتهم شويه وبتعملي كومنت بجد

كان بيسعدني جدا لما بشوف كومنت ولو حتي كومنت واحد

كنت بحس اني فيه حد حس بيا او عجبه التوبيك فكتب كومنت

واسف لو حد فهمني غلط بس انا اللي غلطان عشان عطيت الفرصه ليهم انهم يفهموني غلط

اسف لو كنت ف يوم من الايام كنت صريح اوي معاكم لدرجه مكنتش اعرف ان نتايجها تكون سلبيه بالشكل ده

وفعلا خدت عهد علي نفسي

مش اي حاجه حاسسها بصدق اقولها

لا احتفظ بيها علي الاقل ميكونش فيه خسائر

بجد خسرت حاجه كبيره اوي وهي

المصدقيه

والحاجه دي مفقوده بيني وبين اعز الناس ههههههه

قصدي كان ومازال يعني

بس هو الوحيد اللي كنت صريح جدا معاه لدرجه مكنتش اعرف اني دي اخرتها

وبجد كان اول واحد

واخر واحد اكلمه

احسن حاجه انك تعيش في صمت تاااام

وتكون غامض مجهول محدش يعرف عنك اي حاجه

الناس ف الايام دي بتحب كده

بس اللي صفحاته مكشوفه او صفحه واحده من حياته انكشفت

بجد تحس انك قليل اوي

وانت عارف ان الناس بتتكلم عليك

وانت للاسف مش كده خالص

بس طالما الناس خدت عنك فكره معينه خلاص لو قعدت تقنع فيهم هي خلاص بقي طبع واتاخد عليك

بجد المدونه عرفتني حاجات جميله اوي

وحاجات سلبيه كتييييير برضو

ع العموم برضو

اكيد كلكم اخواتي والله وربنا يعلم

ومفيش مصلحه بيني وبين اي حد

ياااااااريت تصدقوني لو قلتلكم

كلكم اخواتي لو مش هيضايق حد

وارفع راااسي فوق اني عرفت ناااس زيكم

ربنا يوفق الجميع لما فيه الخير للاسلام والمسلمين

واحب اختم ويكون اخر كلامي هو كلام المولي عز وجل

بسم الله الرحمن الرحيم

"إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّـــقُــوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ"

صدق الله العظيم

اعيش بقي في صمت

اووووووووووف

هناك 4 تعليقات:

zikooooo يقول...

ايه ياعم النكد ده
يخرب بيتك هتخليني اعيط جنبك
انا عارف ان ده بس في لحظه غضب وان شاء الله هيروح لحاله


وعليا الطلاق لو قفلتها ماهخليك تتغدي بكره
وقد اعذر من انذر

العندليب يقول...

هههههههههههههه
صاحبي واخويا ها
ولانكد ولا حاجه دي مشاعر بايته من قبل ماافتح المدونه
هههههههههههه
هتعيط والله؟؟؟؟؟؟؟
هو انا مؤثر للدرجه
الدنيا بجد متستهلش دمعه واحده مننا
لالالالا مش غضب ده قرار وانا بشرب النسكافيه ابو رغوه
ههههههه
يااسطي لو ع الغدي امرها بسيط
ابواسلام موجود
ايون وقد فذر من انذر
هههههههههههه
جمله الدكتور عمران
تصبح ع خير يااااض
احلام سعيده

faten يقول...

السلام عليكم
ليه كل دا يابيشمهندس؟
اسفه ان كان مليش الحق اتكلم
بس نصيحه من مجرب:
متستسلمش للصمت ابداا اينعم فى بدايته الواحد بيحس بالراحه لكن بعدين بجد بيبقى اكبر عائق فى حل المشاكل
وكمان الصرااحه حلوه اووى مهما كانت نتايجها السلبيه
يمكن زى ماحضرتك بتقول خسرت المصدقيه
بس مش كل الناس وحشه اكيد ربنا شايلك الخير
وعلى فكره الواحد بيشكر ربنا انو مر بمشاكل عشان دا بيساعدنا فى جميع اختيارتنا بعد كدا وف طريقه تعاملانا مع الناس بس بحذر شويه
بس خساره حضرتك تقفل المدونه "بلاش"
اسفه مره تانيه
سلااام

العندليب يقول...

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته:
مفيش حاجه
بس انا مش فاضي
مشاريع تخرج
وجيش ان شاء الله
هههههههه
وميه حاجه وحاجه
لالالالا ازاي!!!! حضرتك اتكلمي براحتك
كلامك مظبوط
بس مش ف كل الاحيان
الصمت حضرتك كتبتي عنه ف مدونتك
وانا رديت وده رأي لحد اللحظه دي

الكلام ولو حتي بصدق بيزعل ناس
وناس بتاخده بمحمل تاني
ف الزمن ده الصراحه مش حلوه ف كل الحالات
هو ده اللي انا واثق فيه تماما يابشمهندسه
اكيد ربنا شايلي الخير
عشان ربنا عالم بالحقيقه
هي خساره فعلا اني هقفل المدونه
والخساره الوحيده هي اني خسرت كومنتات كل البشمهندسين وخاصه حضرتك
لا ده انا اللي اسف
ومعلش قرار نهائي
بس ممكن ابقي اخش اقول نكته
افيه من" ميلودي افلام"كده يعني
ههههههههه
اه علي فكره اكيد ان شاء الله هتابع برضو كل المدونات
سلام يابشمهندسه